فروشگاه دوبله و ترجمه کارا

فروشگاهی متعلق به تمام پارسی زبانان علاقه مند به دوره های آموزشی و مستند های جذاب، همراه با زیرنویس فارسی.

محل لوگو

مستند "تاریخچه زبان انگلیسی" همراه با زیر نویس فارسی


مستند "تاریخچه زبان انگلیسی" همراه با زیر نویس فارسی

زبان انگلیسی زبان بین المللی ماست. امروزه بیشتر کشور های دنیا این زبان رو به عنوان زبان دوم به دانش آموزان آموزش میدن تا دانش آموزان در فردا بتونن با مردم جوامع دیگه صحبت کنن. امروزه در هر موضوعی از جمله فرهنگی، علم و تکلونوژی، تجاری پای زبان انگلیسی به میون کشیده شده. و زبان انگلیسی میتونه نظرات و اعتقادات بین دو گوینده رو رد و بدل کنه. اما تا حالا از خودتون پرسیدید که چرا انگلیسی؟ چطوری این زبان انقدر قدرتمند شد؟ و به زبان بین المللی تبدیل شد؟ اگر دوست دارید جواب این سوالات رو پیدا کنید این مستند برای شماست.

در این مستند راجب به اینکه ریشه زبان انگلیسی از کجاست، چطوری رشد کرد، و زبان انگلیسی غنی و پرمایگی بودن خودش رو مدیون چه زبان های دیگه هست و و افرادی مثل جفری چاسر، و ویلیام شکسپیر چه نقشی در درخشان تر شدن این زبان ایفا کردند و سوالات دیگری که ممکن است راجب تاریخ این زبان داشته باشید یاد می گیرید.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 203

تمام حقوق مادی و معنوی این فروشگاه متعلق به "گروه دوبله و ترجمه کارا"می باشد و هرگونه کپی برداری غیرمجاز میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما